РЕЄСТРАЦІЯ на навчання у "Ліцензованій гімназії безкоштовної онлайн освіти IIS-GPT"
Завантажте та ознайомтеся з основними документами, які необхідно заповнити, щоб вступити до нашої школи Договір на освітні послуги (Публічна оферта) Повідомлення про використання системи “Єдина школа” Ліцензія Міжнародної інноваційної школи №1591 від 09.09.19
ЗАПОВНІТЬ АНКЕТУ ДЛЯ ПРИСКОРЕНОГО ПЕРЕХОДУ на навчання у "Ліцензовану гімназію безкоштовної онлайн освіти IIS-GPT" (клікни тут)"
За підтримки викладачів швейцарського університету PHZ, IIS та Департаменту освіти і науки Київської міської державної адміністрації, створено першу ліцензовану гімназію безкоштовної онлайн освіти IIS-GPT!
Усі
послуги з навчання у 1-12 класах надаються на високому рівні та
абсолютно безкоштовно, оскільки задіяно інноваційні педагогічні
технології штучного інтелекту!
Ліцензована гімназія безкоштовної онлайн освіти IIS-GPT - це благодійний проєкт
Міжнародної
інноваційної школи (МІШ, IIS). Після закінчення Ви отримаєте офіційні
документи про освіту єдиного державного зразка МОН України!
Ми створили інноваційний освітній простір, де навчають лідерству за програмою «Екстерн або Сімейне навчання», де Ви можете:
1)
Вільно користування усіма відео та тестовими навчальними матеріалами на
сайті школи (з миттєвими поясненнями штучного інтелекту).2) Отримувати онлайн-консультації з провідими вчителями школи згідно розкладу (протягом
навчального року 20 консультацій).3)
Навчатися за короткими відеопрезентаціями та конспектами, де зазначено
ключові правила, спрямовані на розширення горизонтів мислення.4) Виконувати ДЗ без батьків, оскільки наша інноваційна платформа пояснює учням в режимі реального часу.
5) Пройти державну атестацію та отримати документи про освіту єдиного державного зразка МОН України.
Ліцензована гімназія безкоштовної онлайн освіти IIS-GPT - це благодійний проєкт
Міжнародної інноваційної школи (МІШ, IIS). Після закінчення Ви отримаєте офіційні документи про освіту єдиного державного зразка МОН України!
Ми створили інноваційний освітній простір, де навчають лідерству за програмою «Екстерн або Сімейне навчання», де Ви можете:
1) Вільно користування усіма відео та тестовими навчальними матеріалами на сайті школи (з миттєвими поясненнями штучного інтелекту).
Міжнародної інноваційної школи (МІШ, IIS). Після закінчення Ви отримаєте офіційні документи про освіту єдиного державного зразка МОН України!
Ми створили інноваційний освітній простір, де навчають лідерству за програмою «Екстерн або Сімейне навчання», де Ви можете:
1) Вільно користування усіма відео та тестовими навчальними матеріалами на сайті школи (з миттєвими поясненнями штучного інтелекту).
2) Отримувати онлайн-консультації з провідими вчителями школи згідно розкладу (протягом
навчального року 20 консультацій).
3)
Навчатися за короткими відеопрезентаціями та конспектами, де зазначено
ключові правила, спрямовані на розширення горизонтів мислення.
4) Виконувати ДЗ без батьків, оскільки наша інноваційна платформа пояснює учням в режимі реального часу.
5) Пройти державну атестацію та отримати документи про освіту єдиного державного зразка МОН України.
Деталі через вайбер бот +380 67 507 29 55
Поспішайте - кількість ліцензованих місць обмежена!
ДЕТАЛІ НАВЧАННЯ
Ліцензована гімназія безкоштовної онлайн освіти IIS-GPT - це благодійний проєкт
Міжнародної інноваційної школи (МІШ, IIS). Після закінчення Ви отримаєте офіційні документи про освіту єдиного державного зразка МОН України!
У нас прості умови вступу:
Крок 1. Заповніть форму і Ви отримаєте знижку, а також ми передамо/перешлемо спеціальну довідку, яка дозволяє забрати документи (особову справу) дитини з Вашої школи. Для майбутніх першокласників ми оформимо все самостійно, потрібно лише копія свідоцтва про народження.
Крок 2. Передаєте нам особову справу дитини через Нову пошту або через центральний офіс у Києві (Львівська площа 14), Цюріху (Вулиця Лагерштрассе 2) або Парижі (110 вулиця де Гренель).
Договір на надання освітніх послуг – це публічна оферта, з якою можна ознайомитися тут. Заяву на зарахування до МІШ можна надіслати дистанційно. Вітаємо, Ви у родині МІШ
Ліцензована гімназія безкоштовної онлайн освіти IIS-GPT
ПЕРЕЛІК УСІХ ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ВСТУПУ НАВЕДЕНО ТУТ
Передбачається створення інноваційної школи, яка даватиме учням не тільки теоретичні фундаментальні знання з програмних предметів, а й практичні навички з урахуванням освітнього та економічного досвіду України, Польщі та Швейцарії. Ми культивуємо комбінацію існуючих педагогічних методик (Вальдорфскої, Монтессорі, Сухомлинського, Ушинського, Макаренка, Шаталова та ін.), а також використовуємо принципи всебічного розвитку та виховання, щоб максимально розкрити потенціал кожної дитини.
Гарантії успіху
Позитивні результати навчання в МІШ автоматично слідують з позитивних наслідків діяльності приватних шкіл, заснованих на Вальдорфскій педагогічної технології або шкіл Монтессорі і т. д., оскільки МІШ інтегрує найкращі напрацювання цих педагогічних напрямків, але при цьому буде враховувати можливості сучасних технологій (робототехніка, програмні продукти, ефектні експерименти і т.п.).
Особистий досвід викладання засновниками (з 1999 року) практично всіх точних і природничих наук, починаючи з арифметики, алгебри, геометрії, диференціальних рівнянь, математичного, комплексного, векторного, системного аналізу, теорії ймовірності, фізики (механіка, кінематика, ядерна, квантова і т.д.) і закінчуючи економічними дисциплінами та інформатикою дає можливість стверджувати, що всі складні (на перший погляд) процеси можливо пояснити дуже простими прикладами «на пальцях» (наприклад, див. лекції Ж.Фреско). Багато підручників сильно формалізували досить прості речі, а викладачі показуючи свою перевагу в знаннях над учнями, не завжди розкривають секрети простоти отримання цих знань.
Під час навчання демонструється реальність і важливість того, що вивчається на доступних прикладах з життя, щоб учень міг відчути і взяти участь в процесі відкриття нових придбаних знань (інформації). Інноваційна спрямованість передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу. Це дозволяє не лише успішно навчатися та провадити професійну діяльність, але й відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади.
Активізація підприємницької та фінансової активності передбачає ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень. Інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у життєвих ситуаціях.
Додатковий контроль за усіма етапами навчання проводиться членами наглядової ради.
Конкурентні переваги
№1. Дитяча програма МВА, яка стартує з 1 класу. Виходячи з інтересів та також оптимального рівня інтелектуальної “напруги” учні зможуть:
отримати основи фінансової грамотності;
вивчити основи наукових та бізнес досліджень;
розрізняти електронні гроші від паперових;
навчитися складати та розраховувати власний бюджет;
правильно заощаджувати та витрачати;
дізнаються про податки і як зберегти свої кошти;
дізнатися про можливості участі в грантових проектах, які дозволяють знайти інвестора;
вивчити принципи тайм менеджменту;
активізувати лідерські вміння;
навчитися знаходити спільну мову і працювати в колективі;
системно мислити, самостійно визначаючи складні задачі та вирішувати їх.
№2. Крос-галузева спеціалізація з 1 класу, яка проявляється в тому, що в учнів на ранніх етапах розвитку в ігровій формі формуються надпрофесійні уміння та навички, що дадуть можливість розуміти оточуючий світ комплексно. Це дозволить нашим випускникам у майбутньому:
відкрити власний бізнес або ефективно працювати на стику спеціальностей та перехресті різних галузей національної економіки;
комплексно мислити, самостійно визначаючи першочерговість завдань та раціональні шляхи їх вирішення;
критично & об’єктивно оцінювати себе та оточуючих;
стати лідерами, які здатні формувати нове суспільство за допомогою наукового методу і повсюдного впровадження новітніх технологій, піклуючись про навколишнє середовище та враховуючи інтереси кожної людини, яка живе на планеті Земля.
№3. Дитяча програма кібербезпеки передбачає:
вивчення елементів інформаційного захисту персональних даних на телефоні, смартфоні, ноутбуці, планшеті, е-годиннику та ін.;
знайомство з такими поняттями як Інтернет, блокчейн, біткоїн, чат-бот, машинне навчання, штучний інтелект тощо;
вивчення елементів робототехніки (Arduino) та програмування ІТ-рішень (за підтримки компаній Lego і Boston Dynamics);
визначення місця, ролі і можливостей соціальних та розумних мереж у житті людини;
вивчення основ 3D-моделювання в Blender, відеоблогінгу та WEB-дизайну;
пояснення, як ІТ-технології можуть оптимізувати витрати та допомогти заробляти гроші.
№4. Мультимовність проявляється у тому, що, за умови погодження з учнями та батьками, МІШ гарантує можливість поглибленого вивчення з носіями мови:
української;
польської;
англійської;
німецької;
французької;
ретороманської;
словацької;
російської та ін.
Крім того, викладання усіх предметів відбувається двома мовами (на вибір учнів та батьків). Рівень знань іноземних мов підтверджується сертифікатами не нижче рівня B2, що дозволяє випускникам вступати до зарубіжних університетів і успішно там навчатися.
№5. Виконання типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти
України (укладач програми О. Савченко), Інтелект України та Росток;
Республіки Польща за програмою комплексної підготовки Л. Кузмінського (випускники мають право навчатися у польських вищих закладах освіти);
Швейцарії, Франції та Польщі відповідно до держстандарту Matura.
Додатково у навчанні використовується техніка Майнд-фитнесу, опорних конспектів та ділових ігор із залученням таких фахівців як ігромайстер, ігровикладач, тренер із майнд-фітнесу.
Виховна діяльність проявляється як комунікація через мистецтво (участь у шкільних мистецьких заходах: концертах, виставках, інсценізаціях тощо).
№6. Компактність та мобільність проявляється в тому, що:
у віртуальному класі навчається до 12 учнів;
з 1 класу навчання етики та естетики.
Для соціалізвції можливо організувати спільні виїзди для відвідування цікавих музеїв, театрів, показів, виставок, визначних місць тощо.
№7. Використання здоров’язберігаючої моделі навчання:
спеціальн система прискореного вивчення матеріалу з метою мінімізації перебування учнів перед монітором.
№8. Безпека і захист учнів
у всіх віртуальних класах є система відеонагляду та тривожна кнопка;
професійна служба кібербезпеки;
у дітей та вчителів особисті паролі для входу в кабінет;
аплікація (додаток) в мобільні телефони для батьків про місцезнаходження дитини, його стан здоров’я та успіхи в навчанні у реальному часі. Комп’ютерна та мобільна версії програми дозволяють формувати Звіти про виконану роботу за день, тиждень, семестр та рік, в яких наявна інформація про прогрес учня та наявність особливих здібностей та схильностей дитини до спорту, бізнесу, гуманітарних або точних наук тощо.
№ 9 Інноваційний підхід до навчання
спільне командне навчання: вчителі разом з дітьми розширюють свої можливості шляхом запрошення професіоналів для обміну спостереженнями, знаннями і досвідом. Вчителі працюють в одній команді, щоб розробляти комплексні завдання, полегшувати групову роботу, спілкуватися з окремими учнями і розрізняти способи участі учнів в заняттях;
інтеграція візуальних і виконавських мистецтв:
проектне навчання, яке передбачає активізацію різних видів діяльності під час виконання реальних завдань або сценаріїв, які необхідні учневі для застосування своїх знань, отриманих в класі.
Міжнародної інноваційної школи (МІШ, IIS). Після закінчення Ви отримаєте офіційні документи про освіту єдиного державного зразка МОН України!
У нас прості умови вступу:
Крок 1. Заповніть форму і Ви отримаєте знижку, а також ми передамо/перешлемо спеціальну довідку, яка дозволяє забрати документи (особову справу) дитини з Вашої школи. Для майбутніх першокласників ми оформимо все самостійно, потрібно лише копія свідоцтва про народження.
Крок 2. Передаєте нам особову справу дитини через Нову пошту або через центральний офіс у Києві (Львівська площа 14), Цюріху (Вулиця Лагерштрассе 2) або Парижі (110 вулиця де Гренель).
Договір на надання освітніх послуг – це публічна оферта, з якою можна ознайомитися тут. Заяву на зарахування до МІШ можна надіслати дистанційно. Вітаємо, Ви у родині МІШ
Ліцензована гімназія безкоштовної онлайн освіти IIS-GPT
ПЕРЕЛІК УСІХ ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ВСТУПУ НАВЕДЕНО ТУТ
Передбачається створення інноваційної школи, яка даватиме учням не тільки теоретичні фундаментальні знання з програмних предметів, а й практичні навички з урахуванням освітнього та економічного досвіду України, Польщі та Швейцарії. Ми культивуємо комбінацію існуючих педагогічних методик (Вальдорфскої, Монтессорі, Сухомлинського, Ушинського, Макаренка, Шаталова та ін.), а також використовуємо принципи всебічного розвитку та виховання, щоб максимально розкрити потенціал кожної дитини.
Гарантії успіху
Позитивні результати навчання в МІШ автоматично слідують з позитивних наслідків діяльності приватних шкіл, заснованих на Вальдорфскій педагогічної технології або шкіл Монтессорі і т. д., оскільки МІШ інтегрує найкращі напрацювання цих педагогічних напрямків, але при цьому буде враховувати можливості сучасних технологій (робототехніка, програмні продукти, ефектні експерименти і т.п.).
Особистий досвід викладання засновниками (з 1999 року) практично всіх точних і природничих наук, починаючи з арифметики, алгебри, геометрії, диференціальних рівнянь, математичного, комплексного, векторного, системного аналізу, теорії ймовірності, фізики (механіка, кінематика, ядерна, квантова і т.д.) і закінчуючи економічними дисциплінами та інформатикою дає можливість стверджувати, що всі складні (на перший погляд) процеси можливо пояснити дуже простими прикладами «на пальцях» (наприклад, див. лекції Ж.Фреско). Багато підручників сильно формалізували досить прості речі, а викладачі показуючи свою перевагу в знаннях над учнями, не завжди розкривають секрети простоти отримання цих знань.
Під час навчання демонструється реальність і важливість того, що вивчається на доступних прикладах з життя, щоб учень міг відчути і взяти участь в процесі відкриття нових придбаних знань (інформації). Інноваційна спрямованість передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу. Це дозволяє не лише успішно навчатися та провадити професійну діяльність, але й відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади.
Активізація підприємницької та фінансової активності передбачає ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень. Інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у життєвих ситуаціях.
Додатковий контроль за усіма етапами навчання проводиться членами наглядової ради.
Конкурентні переваги
№1. Дитяча програма МВА, яка стартує з 1 класу. Виходячи з інтересів та також оптимального рівня інтелектуальної “напруги” учні зможуть:
отримати основи фінансової грамотності;
вивчити основи наукових та бізнес досліджень;
розрізняти електронні гроші від паперових;
навчитися складати та розраховувати власний бюджет;
правильно заощаджувати та витрачати;
дізнаються про податки і як зберегти свої кошти;
дізнатися про можливості участі в грантових проектах, які дозволяють знайти інвестора;
вивчити принципи тайм менеджменту;
активізувати лідерські вміння;
навчитися знаходити спільну мову і працювати в колективі;
системно мислити, самостійно визначаючи складні задачі та вирішувати їх.
№2. Крос-галузева спеціалізація з 1 класу, яка проявляється в тому, що в учнів на ранніх етапах розвитку в ігровій формі формуються надпрофесійні уміння та навички, що дадуть можливість розуміти оточуючий світ комплексно. Це дозволить нашим випускникам у майбутньому:
відкрити власний бізнес або ефективно працювати на стику спеціальностей та перехресті різних галузей національної економіки;
комплексно мислити, самостійно визначаючи першочерговість завдань та раціональні шляхи їх вирішення;
критично & об’єктивно оцінювати себе та оточуючих;
стати лідерами, які здатні формувати нове суспільство за допомогою наукового методу і повсюдного впровадження новітніх технологій, піклуючись про навколишнє середовище та враховуючи інтереси кожної людини, яка живе на планеті Земля.
№3. Дитяча програма кібербезпеки передбачає:
вивчення елементів інформаційного захисту персональних даних на телефоні, смартфоні, ноутбуці, планшеті, е-годиннику та ін.;
знайомство з такими поняттями як Інтернет, блокчейн, біткоїн, чат-бот, машинне навчання, штучний інтелект тощо;
вивчення елементів робототехніки (Arduino) та програмування ІТ-рішень (за підтримки компаній Lego і Boston Dynamics);
визначення місця, ролі і можливостей соціальних та розумних мереж у житті людини;
вивчення основ 3D-моделювання в Blender, відеоблогінгу та WEB-дизайну;
пояснення, як ІТ-технології можуть оптимізувати витрати та допомогти заробляти гроші.
№4. Мультимовність проявляється у тому, що, за умови погодження з учнями та батьками, МІШ гарантує можливість поглибленого вивчення з носіями мови:
української;
польської;
англійської;
німецької;
французької;
ретороманської;
словацької;
російської та ін.
Крім того, викладання усіх предметів відбувається двома мовами (на вибір учнів та батьків). Рівень знань іноземних мов підтверджується сертифікатами не нижче рівня B2, що дозволяє випускникам вступати до зарубіжних університетів і успішно там навчатися.
№5. Виконання типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти
України (укладач програми О. Савченко), Інтелект України та Росток;
Республіки Польща за програмою комплексної підготовки Л. Кузмінського (випускники мають право навчатися у польських вищих закладах освіти);
Швейцарії, Франції та Польщі відповідно до держстандарту Matura.
Додатково у навчанні використовується техніка Майнд-фитнесу, опорних конспектів та ділових ігор із залученням таких фахівців як ігромайстер, ігровикладач, тренер із майнд-фітнесу.
Виховна діяльність проявляється як комунікація через мистецтво (участь у шкільних мистецьких заходах: концертах, виставках, інсценізаціях тощо).
№6. Компактність та мобільність проявляється в тому, що:
у віртуальному класі навчається до 12 учнів;
з 1 класу навчання етики та естетики.
Для соціалізвції можливо організувати спільні виїзди для відвідування цікавих музеїв, театрів, показів, виставок, визначних місць тощо.
№7. Використання здоров’язберігаючої моделі навчання:
спеціальн система прискореного вивчення матеріалу з метою мінімізації перебування учнів перед монітором.
№8. Безпека і захист учнів
у всіх віртуальних класах є система відеонагляду та тривожна кнопка;
професійна служба кібербезпеки;
у дітей та вчителів особисті паролі для входу в кабінет;
аплікація (додаток) в мобільні телефони для батьків про місцезнаходження дитини, його стан здоров’я та успіхи в навчанні у реальному часі. Комп’ютерна та мобільна версії програми дозволяють формувати Звіти про виконану роботу за день, тиждень, семестр та рік, в яких наявна інформація про прогрес учня та наявність особливих здібностей та схильностей дитини до спорту, бізнесу, гуманітарних або точних наук тощо.
№ 9 Інноваційний підхід до навчання
спільне командне навчання: вчителі разом з дітьми розширюють свої можливості шляхом запрошення професіоналів для обміну спостереженнями, знаннями і досвідом. Вчителі працюють в одній команді, щоб розробляти комплексні завдання, полегшувати групову роботу, спілкуватися з окремими учнями і розрізняти способи участі учнів в заняттях;
інтеграція візуальних і виконавських мистецтв:
проектне навчання, яке передбачає активізацію різних видів діяльності під час виконання реальних завдань або сценаріїв, які необхідні учневі для застосування своїх знань, отриманих в класі.
ЗАПОВНІТЬ АНКЕТУ ДЛЯ ПРИСКОРЕНОГО ПЕРЕХОДУ на навчання у "Ліцензовану гімназію безкоштовної онлайн освіти IIS-GPT" (клікни тут)"
Відеоматеріали
Уривок уроку як будувати діаграму?
Уривок річної атестації
https://youtu.be/M9vLd-VFYaI
https://youtu.be/c5BrNLb4IY8
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД КОНСУЛЬТАЦІЙ
1 клас | 14.40 | 15.20 | 16.00 | 16.40 |
2 клас | 15.00 | 15.40 | 16.20 | 17.00 |
3 клас | 15.00 | 15.40 | 16.20 | 17.00 |
4 клас | 15.00 | 15.35 | 16.10 | 16.45 |
5 клас | 15.10 | 15.45 | 16.20 | 16.55 |
6 клас | 15.20 | 15.55 | 16.30 | 17.05 |
7 клас | 15.30 | 16.05 | 16.40 | 17.15 |
9 клас | 15.40 | 16.15 | 16.50 | 17.25 |
10 клас | 15.50 | 16.25 | 17.00 | 17.35 |
11 клас | 15.50 | 16.25 | 17.00 | 17.35 |
Остання зміна: неділя 18 серпня 2024 10:04 AM